понеделник, 9 май 2011 г.

Beatcast #1 :: A Selection of Favourite Beats

Дойде моментът да се случи нещото, за което си мечтая откакто се помня - първата звукова атака дело на моя милост.


Beatcast #1 by Beatbucket

Beatcast ще бъде (живот и здраве) редовен подкаст, в който ще се опитвам да събирам и поднасям по що годе адекватен начин музиката, която оставя някаква следа в главата ми.

Първото издание отразява следните неща:
  • аматьорският ми, но за сметка на това пълен с ентусиазъм подход към смесването - изкуство, което едва сега се осмелявам да щурмувам
  • една купчина къде по-нови, къде по-стари тракове, между които намирам странна връзка
  • любовта ми към вокалите
  • любовта ми към тупалките
Оставям на теб да откриеш нещо и за себе си...приятно слушане J

4 коментара:

  1. АХАХ, СНЕЖ, СТРАШНО НАЧАЛО! САМО ДАЙ ЛАЙН-АПА :)

    ОтговорИзтриване
  2. много сладко се е получило, а дали защото прочетох поста и после пуснах или друго, обаче и на мен супер ми се връзват парчетата, особено на Anstam, Dimlite и dBridge.. supa cool цялото =)

    ОтговорИзтриване
  3. слушах микса тъкмо два пъти вече. сега потретвам и тоз път няма да забравя и да те пофаля. браво! преливането се е получило, което за мен е една от тънкостите при миксовете (:

    ОтговорИзтриване