понеделник, 17 май 2010 г.

TOKiMONSTA :: Cosmic Intoxicaton EP

Първото издание на първата дама на Brainfeeder за Ramp Recordings е неочаквано спокойно, да не кажа размазващо. TOKiMONSTA не се набива в мозъка ти, не те кара да подскачаш, а тъкмо обратното - да притвориш очи, да се облегнеш на мекичко и да попиваш благите звуци с цялото си същество.
И ако голяма част от нещата й, които съм слушала досега са ме оставяли в сравнително неутрално състояние, Smoke & Mirrors успя да ме просълзи. Или просто ми е било тегаво този ден.


Едно от странните неща в това EP е самото му заглавие - целият този разкош от перкусии и живи инструменти ми навява всякакви други асоциации, освен космос и интоксикиране. Anyway, Cosmic Intoxication е чудесен съпровод към кучия студ навън и ще ти топли душицата докато слънцето изпече отново. Гаранция.


Няма коментари:

Публикуване на коментар